сряда, 14 септември 2011 г.

Back to school...

Ето че дойде и първият учебен ден. Много се радвам, че няма да съм сред учениците ^_^.
За мен със започването на първия учебен ден започва и есента, а какъв по-добър момент за подновяване на гардероба? В крайна сметка аз съм си есенно момиче, обожавам есента и цялата есенна мода :). За тази есен съм планирала няколко покупки, които смятам да споделя с вас.
И така, започваме с блейзърите. Напоследък откривам, че имам нещо като мания към тях. Блейзърът е стилна връхна дреха, която е подходяща както за официално, така и за всекидневно облекло. Може да се съчетае с различни стилове и според мен е задължителна за всеки гардероб. Спряла съм  се на горе-долу подобен модел, но не съм напълно убедена за цвета... вероятно сиво или черно би било идеално за мен или нещо малко по-разчупено, само да не е бяло ( обожавам бялото, но обикновено го съсипвам само с едно носене):

На следващо място искам, ама много искам нови боти. Какви предпочитате вие? Аз лично съм на моменти - един ден предпочитам нещо ниско и удобно, друг път наблягам на стилните обувки. Най-добре е да имаме и от двата вида, по възможност по няколко чифта. Повечко никога не вредят, нали? Освен това още нямам бежови...
 И настоявам за жилетки... Изобщо не си падам по дебелите вълнени пуловери, които за зимата понякога се оказват неизбежни, но пък си имам тайна. Същият ефект като пуловера имат и красива риза или каквато и да е по-лека дреха в съчетание с някоя стилна жилетка. Така че, да, жилетките са задължителни...
 Ето тази горната определено я искам... 



 или пък...
А защо не и трите ;)

Смятам да се заема с пазаруването още тези дни, стига да остане достатъчно време, но пък за една почерка с разходка по магазините винаги се намира време.

Да не забравяме и шаловете, които винаги са задължителен моден аксесоар и които винаги имат нужда от подновяване, ей така - просто за да си повдигнем настроението с някой неотразим, страшно скъп и страшно излишен нов шал, просто защото го заслужаваме.

Споменах ли шапките?

Спирам до тук,

лека нощ, свят :)

С много любов,

Джои :)

едит: ъпдейт в Децата на Земята :*:*:*

2 коментара:

  1. Харесвам кафявите ботуши и черната жилетка ,но да са и двете в тон.И е доста удобно за през есента и през зимата дори.

    ОтговорИзтриване
  2. за ботушите и жилетката си права, просто важното е да ги имаш и двете, пък съчетания много. Иначе наистина е много удобно с жилетките...

    ОтговорИзтриване