неделя, 5 октомври 2014 г.

Преса за коса Remington s3500 мнение

Здравейте,

Днес ще ви представя новата преса за коса, с която се сдобих преди около месец :)

Някои от вас може би са чували за нея, срещали са оскъдна информация по българските магазини и сайтове и също като мен се чудят дали да повярват на рекламните ревюта.



Самата аз доста се чудих и рових в интернет преди да се реша на покупката, защото исках нещо добро и наистина бях готова да дам повече пари, за да го получа. Въпреки това, точно Remington s3500 привлече вниманието ми.

И така, какво знаем от рекламното резюме в магазините:

- максималната температура на нагряване е 230 градуса
- загравя бързо - д0 15 минути
- има автоматично изключване след 60 минути
- дължината на плочкие е 110мм или 11 см :)
- няма йонизиране, но плочките са керамични и с турмалиново покритие, коеот осигурява по-гладко плъгане
- не е подходяща за къдрене
- предлага се с калъф

Предимства:

- разполага с всички описани функции

- доста лека и удобна за употреба

- дълъг въртящ е кабел

- плъзва се плавно през косата, без да се заплита

- косата остава права достатъчно дълго време - до два дни в моя случай, защото това е максимумът време, който си позволявам да не си мия косата. Опитах и в дъждовно време, косата ми си остана права през целия ден :)

- въпреки че в описанието пише, че не може да се използва за къдрене, дръжките са овални и реално с малко повече търпение желаният ефект може да бъде постигнат



Недостатъци:

- калъфът е доста скромен и спокойно можем да минем и без него. Аз лично не го използвам, защото е неудобен, пък и пресата ми непрекъснато е в употреба
Все пак ако калъфът е повратна точка в решението ви за покупка, ето го и него:



- няма дисплей, който да показва температурата, настройката става с една малка шайбичка. Неудобството идва от това, че няма цифри или поне на моя модел няма и регулирането идва малко на принципа проба - грешка...



Заключние:

Много добър продукт за цената си - аз го взех на промоция за 60 лв, редовната цена е около 70 до 75 лв. Не намирам разлика с по-скъпи продукти на марката. Използвала съм Remington S9500, която се води по-скъпа и по-добра версия, но освен дисплея за регулиране на температурата и калъфа,ефектът от двата продукта е еднакъв.


2 коментара:

  1. Аз имам такава преса. От преди 2-3 години. Още от самото начало, когато я използвам, се вдига пушек. Пушекът не е от пара, от кристали и разни други стилизиращи продукти. Не е пара от влага, защото мирише на пушек, нещо изгоряло, остър аромат. И във въздуха има облак от този дим. При вас така ли е, или само моята преса е дефектна?

    ОтговорИзтриване
  2. Хм... не, нямам този проблем, да не би да е от твърде високата температура? Аз ползвам моята на по-ниска, за да пазя косъма... иначе е възможно да е някаква фабрична повреда :(

    ОтговорИзтриване