понеделник, 14 юли 2014 г.

Ръчно изработени гривни

Здравейте,

Как се чувствате в тази дъждовна ( добре де, не чак толкова дъждовна, но определено мрачничка) :)


Аз се чувствам вдъхновена. Радвам се, когато срещна хора с талант, особено когато аз не го притежавам ( признавам си - креативността леко ми куца :)). А когато този талант се съчетава с нещо, което обожавам - като аксесоарите, е, ясно е, че няма как да не се навъртам наоколо.

Този път искам да ви разкажа за едни прекасни и красиви аксесоари, изработени ръчно и продавани на изключително изгодни цени.


Красиви са, нали?

Прави ги моя приятелка, заедно с братовчедка й.

Гривните са изработени от естествени камъни в какви ли не съчетания. За желаещите има и гривни от пластмасови мъниста - за да могат да се съчетаят различни форми, цветове и идеи.
Ако тези прекрасни гривни са харесали и на вас, можете да посетите и фейсбук страницата, да ги харесат или направо да поръчате :)

Ето и линкче:

Ръчно изработени гривни



2 коментара:

  1. Гледайки тези разкоши гривни се чудя коя да си избера да си взема за себе си.Определено всяка една носи нещо , някаква сила и символика, но и би отивала на всякакви тоалети,което я прави мултифункционална.Много ми харесват тези в по тъмните цветове .Интересно ми е за колко време успявате да създадете една такава гривна. Благодаря ви за всичките снимки и се надявам да не спирате да творят понеже се вижда, че имат е огромен талант.

    ОтговорИзтриване
  2. Така е, момичетата имат талант :) Аз вече получих една от гривните и имам поръчани още няколко. Можете да посетите фейсбук страницата им и да си изберете нещо от там. Също така можете да говорите с тях и да си поръчате уникална гривна, която да изработят според собствените ви желания :)

    ОтговорИзтриване