събота, 7 декември 2013 г.

Блясък в златисто и розово

Здравейте,

Днес е един от онези особено лежерни зимни дни, в които гледаш студа навън и се радваш на уюта и топлината вкъщи :)

Какво е уютът за вас? За мен - топлата камина, присъствието на близките ми, топло кафе със сметана в три следобяд и сладки приказки над шоколадов сладкиш. Почивка, за която отдавна мечтаех.

Реших да ви покажа една своя малка мания от последните седмици. С наближаването на празниците все по-често започвам да хвърлям око на златисите цветове - златни светлини, панделки, кутии и опаковки.

Също така обожавам топлите пастелни тонове - толкова нежни и женствени.

Затова може би продуктите за красота, с които се сдобих през последния месец, бяха подчинени на тази моя мания: златисто и пастелно.

Ето ги и тях:

1. Крем за лице Nutri Gold на L'Oreal - продукт с изключително силно ( може би твърде интензивно) подхранващо действие.
Има приятен аромат и лек прасовен цвят, не е много мазен.


2. Сенки за очи LUXE на Avon - симпатична палитра в пет цвята, всичките топли, с лек блясък и силна пигментация, идеални за преливане


3. Червило Deluxe Cashmere Stylo на Flormar - изключително меко червило в коралов цвят. Признавам си, че го купих заради дизайна, но до сега нямам никакви забележки към него


4. Червило MaxFactor Colour Elixir - едно от любимите ми червила. Дълготрайно, хидратиращо и в един от любимите ми коралови цветове. За разлика от червилото на Flormar това има по-скоро оранжев отенък и повече си пасва с тъмносиния молив за очи, койо използвам



Всички продукти, които ви показах са част от моята " златна" колекция - в нея включвам всичко, което използвам при специални случаи и на които държа особено много. Скоро ще постна ревю на някои от тях :)

Дж. :)

2 коментара:

  1. Сенките на Ейвън изглеждат чудесно, аз нямам точно тези, а други и съм доволна била винаги от каечеството им. Тези са дори по-хубави заради опаковката:)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за невероятните гримове,които сте си взели. Опредленео цветовете силно ми допадат и лично аз използвам подобни преливащи тонове в тази гама.Мисля че отиват на всеки, не са толкова натрапчиви , а подчертават красотата на една жена.Снимките са хубави, дано да ни пишете пак и да покажете как сте се нагримирали.Не съм ползвала този крем за лице.От скоро започнах да използвам но сякаш не мога да намеря за своята кожа.Ще опитам и вашият дано той да е по успешен.

    ОтговорИзтриване