петък, 8 юни 2012 г.

Първи летен пост :)

Да пиша на автогарата, това е нещо ново :)
Здравейте, приятели, как са нещата при вас?

Радвате ли се на прекрасното лято навън? Аз лично не мога да повярвам, че най-после е тук. Толкова е приятно, слънчево, задушно и синьо, че не мога да му се нарадвам.
Днес не ми се говори за нещо конкретно, просто ми се пише. Някога случвало ли ви се е просто да се отпуснете назад на седалката, да позволите на мислите си да се реят без конкретна посока и да се чувствате напълно спокойни? Ако не, определено трябва да опитате :)

Ето аз например изпуснах автобуса в 15:30, но изобщо не ми пука. Нали има още един след половин час? Тръгнала съм на почивка за уикенда и да бързам няма никакъв смисъл. Какъв изобщо е смисълът от почивката, ако все бързаш и не намираш време да се отпуснеш? 
Нямам търпение да се прибера, да видя близките си и старата си стая (happy, happy, happy)

Вече пиша от автобуса, така че скоро трябва да приключвам Следващо включване след няколко часа :)

Няколко часа или по-точно на следващия ден ( нощ). Надявам се, че съботата за вас е била прекрасна, тук определено беше. След среща с приятели и коктейлче по женски в градината привечер, мисля си, че е време за нещо по-спокойно. Какво ще кажете за утре да включим в лятното меню нещо такова:


Е, това е от мен, приятели.

Лека, динамична и пълна с усмивки вечер,
Дж. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар