вторник, 24 юли 2012 г.

Day by Day

Здравейте, приятели, как върви лятото?
Аз лично най-накрая се радвам на почивка след толкова време. Една седмица у дома и още една някъде на път. Прекрасно е, когато слънцето е в очите ти, вятърът в косите, а на сърцето ти е леко и спокойно. Още повече, когато започваш да поемаш истински отговорности като възрастен човек и да се справяш с нещата в живота :) Затова сега съм се настанила в градината със сокче в ръка, а около мен всичко е прекрасно зелено и синьо и слънчево. Най-хубавото е, че заедно с настроението ми се върна и вдъхновението, а какво по-хубаво от това да се чувстваш вдъхновен, продуктивен и готов да се справиш с предизвикателствата? Съжалявам, днес отново леко съм се отнесла. Не ми се пише за нищо конкретно, просто ми се бърбори.

Е, ето един поздрав от мен, за да ви е хубав денят и да се почувствате поне мъничко вдъхновени и вие:



Обожавам тези две песни. Не само заради мелодията, но и заради клипа. Щом има дори мъничко фантастика, дайте я насам. Момичетата са страхотни, историята е страхотна и с нетърпение чакам продължението. Това е от мен за днес.
Спирам с приказките, преди да съм отегчила някой. Желая ви прекрасен, прохладен и пълен с усмивки следобед, Дж. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар